© copyright s.v.Tivoli

KNVB inspireert clubbestuurders (1)

Bron: KNVB De KNVB heeft een filmpje gemaakt over het besturen van voetbalverenigingen. Het filmpje over ‘Back to Basics’ is bedoeld om nieuwe waardevolle inzichten te geven en bestuurders van clubs te inspireren. Meer info:

KNVB inspireert clubbestuurders (2)

Bron: KNVB Veel verenigingen worstelen met een toestroom van nieuwe leden met een andere culturele achtergrond. In korte tijd verandert de vereniging van karakter. Oude leden herkennen zich niet meer in hun oude vertrouwde vereniging en nieuwe leden hebben moeite hun draai te vinden en zich betrokken te voelen. In het animatiefilmpje 'Oude gewoonten & nieuwe verschillen' geeft de KNVB een aantal handreikingen aan bestuurders. Tips, trucs en toverformules zijn er niet. Wijsheid en verstandig beleid helpen u des te meer. Meer info:
www Links Links